12 april 2012

Love Milk

Bra där!!
"Idén bakom Love Milk's amningslinnen föddes medan jag väntade vårt tredje barn. Det kändes onödigt att köpa en helt ny garderob med kläder igen, bara för att kunna amma. Jag ville kunna amma fritt i princip var som helst och känna mig bekväm med det. Så jag började ta fram ett linne som kunde användas under mina andra kläder och som skulle förenkla amningsstunden. Jag tyckte det fungerade så bra att jag bestämde mig för att ta patent på min lösning och börja producera linnen till fler mammor. 
Med ett Love Milk amningslinne blir dina andra kläder amningsvänliga, vilket sparar pengar och miljö och låter dig behålla din egen stil. Dessutom är alla våra plagg rakt igenom ekologiska, så du, dina barn och resten av världen kan må lite bättre.
Efter hand upptäckte jag att vi mammor söker efter lite mer än bara basplagg när vi ammar. Därför har Love Milks kollektion utökats med fler amningstoppar och amningsklänningar.
Love Milk fokuserar på en hållbar, förenklad och färgglad livsstil. Men, framför allt, vi vill uppmuntra fri amning och låta alla mammor känna sig vackra."
http://www.lovemilk.se/svenska/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar