21 maj 2016

Sjukhus igen

För ca 3 veckor sedan spenderade vi en hel söndag på sjukhuset för att Miles inte kunde gå, hittade inget fel och två dagar senare var han då gott som återhämtad.  Idag är det stackars Benjamin 💖 Han har, precis som mig, dragits med förkylning ett par dagar.  Idag tyckte jag att hostan var värre och att han var hesare än vad som lät bra. Jag ringde till sjukvårdsupplysningen som lyssnade på honom genom luren och sa att jag skulle åka direkt till akuten.  Snacka om att jag blev orolig!  Jag som inte tänkt på det som mer än en förkylning fick genast dåligt samvete.  Jag hoppade in i en taxi och sitter nu efter initiala prover och väntar på läkaren.  Syresättning-bra, ingen feber och bra puls.  Men de vill ändå kolla.  Skönt  👍

Nu får vi se vad de säger.  Jobbigt när de  älskade barnen är sjuka 😕 Man blir så orolig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar