12 maj 2016

Amning

Efter att ha enbart bra erfarenheter från att amma M så gick jag in i detta med en klar tanke om att det skulle bli lika enkelt denna gång. Tyvärr fick jag redan från dag ett erfara att så icke var fallet. Nu är B 2 månader och det verkar äntligen vara över med prövningar, det efter svamp och bristande mjölk. Svamp gjorde så ont att jag vid tillfälle övervägde att sluta amma. Men nu är jag glad för att jag var envis. Jag svor och fräste, till M:s stora glädje 😊

Livet går på fint.  I helgen var det Toughest. Solen sken och sommaren har kommit. Det var en riktigt trevlig folkfest på Ribban.  Jag älskar att bo i Malmö och jag älskar att det alltid finns något kul att hitta på.💪🌞

Om ett par dagar åker vi till Sopot i Polen och checkar in på lyxhotell ett par dagar 💖 Sen börjar jag jobba ett par dagar i månaden i juni, får se hur det går.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar